Početkom 20. stoljeća turizam je u Dalmaciji počeo jače uzimati maha, a Bol je već tada imao sve preduvjete da postane privlačno turističko odredište: niz prekrasnih plaža uzduž obale, među kojima se posebno isticala čuvena plaža Zlatni rât, kristalno čisto more, blaga mediteranska klima, pošumljeni predjeli uz more i obilje pitke izvorske vode. Ipak, skromni počeci organiziranog turizma u Bolu bilježe se tek 1923. godine.
Te je godine u Bolu organizirana prva ferijalna kolonija. Za potrebe smještaja ferijalaca, uglavnom studenata, poslužila je tada najveća i najljepša zgrada u mjestu – osnovna škola. Kolonija je trajala trideset dana u sezoni, a njezini polaznici bili su prvi vjesnici novog razdoblja – turističkog buđenja Bola.
Godine 1927. na scenu stupa čovjek kojega s pravom možemo nazvati pionirom bolskog turizma i hotelijerstva – Ante Vidošević. Već sljedeće godine otvorio je svoje prvo svratište, skromnu gostionicu treće kategorije s kuhinjom, malenim restoranom i četiri sobe. Njegov entuzijazam potaknuo je i druge mještane: ubrzo se otvaraju Pension Dalmacija, Gostiona Turketo, Gostiona Soljačić, Gostiona Marinković i drugi objekti. Uoči Drugog svjetskog rata, Bol je već imao 63 sobe s ukupno 127 postelja te najbolju popunjenost na otoku.
Nakon rata, 1948. godine, iz bivšeg Pensiona Vidošević nastaje hotelsko poduzeće „Zlatni rât“. U početku su se kapaciteti povećavali polako, pretežno adaptacijama postojećih kuća, no 1963. godine adaptacijom đačkog doma nastaje hotel „Bijela kuća“. Od tada započinje ubrzani razvoj hotelske ponude: 1971. otvara se hotel „Elaphusa“, 1976. hotel „Borak“, a 1984. godine hotelski kompleks „Bretanide“. Godine 1999. Bol dobiva i novi hotelski kompleks „Bonaca“.
Uz gradnju smještaja razvijala se i turistička infrastruktura: zabavni i ugostiteljski sadržaji, sportski i rekreativni objekti, odmarališta te privatni smještaj. Dominikanski samostan uključio se u turističku ponudu, pružajući posjetiteljima jedinstven spoj prirode, mira i duhovnog predaha. Otvaraju se trgovine, restorani, konobe, kafići, barovi, diskoteke, a sportska ponuda postaje sve raznolikija.
Bol ubrzo prerasta u turističko središte Brača i jedno od najistaknutijih odredišta Dalmacije. Za trud i postignuća u razvoju turizma te visoku kvalitetu usluge, Bol i poduzeće „Zlatni rât“ višestruko su nagrađivani.
Iako je rat 1990-ih privremeno zaustavio razvoj, Bol se danas ponovno afirmirao kao nezaobilazna destinacija hrvatskog Jadrana – spoj tradicije, prirodnih ljepota i turističke izvrsnosti koji iznova osvaja svakog posjetitelja.