Pretraživanje

[__LOGIN__]

Pješačke staze

769 – Grabice – Pražnica – Gornji Humac – Grabice
Staza nas vodi južno od Gornjeg Humca. S državne ceste kreće 6,5 km duga makadamska staza prema istoku te prolazi pored crkvice Sv. Mihovila kao i crkvice Svih svetih. Potom prelazimo državnu cestu te nastavljamo preko Gornjeg Humca 5 km dugom makadamskom stazom do Pražnica. Prolazimo Pražnice i nastavljamo otprilike 7,5 km dugom makadamskom stazom prema zračnoj luci. Spajamo se na državnu cestu te se vraćamo na polazišnu točku vozeći cca 3,5 km asfaltnom cestom.

Profil staze:
Vrijeme: 02:00 h, Najviša točka: 520  m
Duljina: 24,00 km Asfalt: 5,50 km, Makadam: 18,5 km

767 – Bol
Staza nas vodi iz centra Bola na istok te prolazi pored Dominikanskog samostana. Nakon samostana počinje 5 km duga makadamska staza koja prolazi kroz brojne maslinike s manjim usponima i spustovima. Na kraju staze okrećemo se polukružno pa se istom stazom vraćamo u Bol te starom cestom dugom cca 3 km iz Bola idemo zapadno u smjeru Murvice. Nakon silaska sa stare ceste vraćamo se u centar Bola prolazeći pored poznate plaže Zlatni rat.

Profil staze:
Vrijeme: 01:30 h, Najviša točka: 90 m
Duljina: 19,1 km Asfalt: 5,60 km, Makadam: 13,5 km

768 Bol – Vidova gora – Bol
Staza nas vodi iz centra Bola na zapad, šetnicom pored poznate plaže Zlatni rat, po lagano strmoj asfaltnoj cesti, sve do 5 km udaljenog sela Murvica. Iza Murvice počinje 5 km duga makadamska staza koja prolazi kroz vinograde s manjim usponima i padovima, a kod uvale Smrčeva luka se makadamska staza strmo penje do skretanja za uvalu Vela Farska, gdje prelazi u asfaltnu cestu nakon čega slijedi uspon od oko 6 km do uzvisine Vela visoka. Kod uzvisine Vela visoka skrećemo desno na istok i makadamskom stazom dugom oko 4 km stižemo do asfaltne ceste. Nakon skretanja desno (prema jugu) slijedi uspon dug oko 3 km kroz borovu šumu do Vidove gore i poznatog vidikovaca. Vidova gora je najviši vrh otoka Brača od 778 m, a ujedno je i najviši vrh svih hrvatskih otoka. Kod spusta ostajemo na asfaltnoj cesti sve do mjesta gdje smo inicijalno ušli (3 km). Tu skrećemo desno (na istok) na oko 5 km dugu makadamsku stazu koja nas vodi mimo Dubokog dolca i Trolokvih do asfaltne ceste kojom nakon 14 km (uglavnom spusta) stižemo nazad u Bol.

TOUR PROFILE:
Vrijeme: 04:00 h, Najviša točka: 778 m
Duljina: 45.9 km Asfalt: 32,00 km, Makadam: 13,90 km

Sve pješačke staze možete pogledati na OVOM linku ili skeniranjem koda ispod.